14 Ekim 2010 Perşembe

Kitap cekilisinin sonucunu acikliyorum:




49 günlük kızım, uğur böceğim Elif Alya'nın taze heyacanlı, acemi ama cesartli annesi Zerrin ben. sizden ve diğer tüm blogcu annelerden çok şey öğrendim... kızımı içimdeki sesi dinleyerek beraber büyümeyi arzu ediyorum sanırm doğru yoldayım, tüm itirazlara rağmen kızımı sürekli kucağımda taşıyorum, şimdi sling de aldım artık yorulmadan kolayca taşıyabileceğim de, gece koyun koyuna yatıyoruz, her ağladığında kucağıma alıyorum, her istediğinde emziriyorum, onunla sürekli konuşuyorum... içim kıpır kıpır, çok heyecanlıyım anne olduğum, kızım bana bu duyguyu yaşattığı için çok ama çokkkk şanslıyımm...
çekiliş umarım bana çıkar, çıkmazsa alınacaklar listesine eklenmiş oldu...
Sevgilerimle,


Tebrikler Zerrin!
En kisa zamanda seninle irtibata gecip kitabi gonderecegim.Umarim sen de severek okursun bu kitabi.
Katilan ve yorum birakan herkese tesekkurler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder