8 Şubat 2011 Salı

Her gune bir cumle

Defne buyurken yasadiklarimizi yazmaya,not almaya calisirdim.Ilk yil gayet duzenli gidiyordu her sey,ikinci yil da fena degildi. Sonra Derin'e hamileligim,tasinmamiz, derken ipin ucunu kacirdim. Yine yazdim tabii bir seyler ama o kadar duzenli olmadi.
Gecen gun Childhood 101'in yazari bu konuyu ele aldi. Her gunu kisaca anlatan bir cumle yazarsaniz isiniz kolaylasir,gozunuzde buyumez, hem de unutulup gitmez diyordu. Ben de oyle yapmak istiyorum artik.Bu da bir baslangic olsun.

Cumartesi gunu Derin'i uyutmaya calisiyorum,ninni soyluyorum. Defne de bana eslik ediyor:
Dandini dandini dastana
Danalar girmis bostana
Annesi babasini cok seviyor
Uyusun da buyusun ninni

Cok guldum  buna!

Pazar gunu Defne tv seyretmek istedi.Actim, bana donup "bana biskuvi muskivi bir seyler getirsene" dedi :)

Dun de ben Defne'ye kutuphaneden aldigimiz Ingilizce kitaplari okudum. Uyku vaktiydi. Ben kitaplari okuduktan sonra babasi yatiracakti Defne'yi. Babasindan da kitap okumasini istemis; ama bu kez Turkce kitap istemis ve buyuklerin kitaplarindan olsunmus. Birlikte Bilge Karasu'yu secmisler bizim kitaplarin arasindan ,Gocmus Kediler Bahcesi'nin ilk oykusunden bir parca okumuslar. Soner de ben de cok severiz Karasu'yu. Defnecik de sevmis, epeyce okutmus Soner'e. Sevdigini soylemis.

Bu arada Derin'i de ihmal etmeyelim ;-)  O da Incy Wincy Spider sarkisini duyunca parmak hareketlerini yapmaya basladi.
Defne okuldayken Derin'le oyun oynadik bugun. Kucuk hayvan figurlerini cok seviyor. Dinozorlarla gidikliyorum onu,cok guluyor. Aklina geldikce dinazorlari alip geliyor yanima. Bir de yilanla oynarken "tsss" diye ses cikarmayi ogrendi ve cok sevdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder