17 Aralık 2010 Cuma

Anneee,bak ne var burada!

"Annee,baak ne var burada?" diye heyecanla beni cagirdi dun sabah.
"Ne var?" dedim.
"Bak" dedi,eline alip yere dusmus bir yildizi (El isi kutusundan dusmus,minicik,parlak bir yildiz)
"Biz uyurken gece gokyuzunden dusmus bu yildiz buraya" dedi.
Yuzune baktim,emin olmak icin,farkinda mi,yoksa onun gercekten gokyuzunden dustugunu mu dusunuyor diye.
"Buraya koyalim,aksam gelince babaya gostercem" dedi.
Evet,gokyuzunden dustugunu dusunuyordu.Birden aklima kendi cocuklugum geldi.
Almanya'dan arabayla Turkiye'ye tatile geldigimiz gunler.
En sevdigim cizgi film Heidi.
Avusturya'dan gecerken,Alp daglarini gosterip "Bak"diyor babam, "Heidi'nin evi orada iste."
"Ama gorunmuyor buradan" diyorum.
Bulutlardan gorunmuyor daglarin tepesi.
"Orada,orada" diyor babam."Cook yukarda Heidi'nin evi,o yuzden goremiyorsun."
Hep inanirdim babama.
Defne de,o yasa gelmis,demek ki.
Gercekle hayalin birbirine karistigi guzelim cocukluk..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder