21 Aralık 2010 Salı

Bizim mutfagin halleri!

Bebekleri dolaplardan uzak tutmak icin dolap kulplarina takilan seyleri hic sevmem. Defne bebekken sadece deterjan dolabina taktik bir tane.Diger dolaplarda ya oynasa da ona zarar vermeyecek seyler bulundurduk ya da zamanla ogrendi nelerle oynayip nelerle oynamamasi gerektigini.
Derin'in de ayni sekilde ogrenmesini istiyorum ancak oturdugumuz bu evde ufak bir problem var:Mutfaktaki buzdolabi. Kucuk boy bir dolap ve Derin bunu rahatlikla aciyor.
Buzdolabinin lambasi cok ilginc geliyor,bir. Dolabin icindeki seyler cok ilginc geliyor,iki. Her seyi yere firlatmak ise en eglencelisi.
Ben de sabirla Derin'in hevesini alip bir ust asamaya gecmesini bekliyorum!Su ana kadar kirilan kavanoz olmadi.Rafta,yogurtlarin yaninda bir sos sisesi var,onu yapanlara mutesekkirim,cok saglammis!!
Bir iki kez rafi indirmeyi basardi.Aslinda, kendi de buzdolabina girmeye calisiyor bazen ama onu henuz becerebilmis degil :)










8 yorum:

  1. Derin buzdolabini bosaltirken sükunetini koruyan ve fotograf cekebilen anneye de tebrikler :) Ben gelisiminin pek cok asamasinda gelip gecici ve gerekli oldugunu bildigim seylere izin veremedim. Sartlar ve cevre izin vermedi pek.

    YanıtlaSil
  2. ben cok pragmatik yaklasiyorum olaya,, doldur bosalt islerini seviyorsun madem cocugum, gel bana camasirda yardim et diyebilirdim,, derin sansli cocuk,,

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu yaşları pek seviyorum, bulaşık makinesi, çamaşır makinesi ve buzdolabı açılınca koşarak gelen ya da yürüteçle hızlı bir şekilde keşfe gelen bebişleri...:)

    YanıtlaSil
  4. aaa buzdolabi! adi ustunde buzz dolabi! usur, donar, hasta olur, nasil yani :P diye dalga gecmek istiyorum :P

    ben de yaban gibi pragmatiklerdenim :P hemen bu durumu lehime cevirmeye calisirdim kesin :P

    cok sirin gorunuyor, busy busy busy bee :))

    YanıtlaSil
  5. Baris ve Esra,
    :) Derin camasilari sepetten alip yere atmayi, benim astiklarimi da yere indirmeyi seviyor :)

    YanıtlaSil
  6. cem bu aylardayken yağ çekmecesini açıp tam 3 defa zeytinyağını yere boşaltmıştı ancak ondan sonra ben yağların yerini değiştirebildim zira bir şişe zeytinyağını yerden temizlemek çok zor bir iş.

    tencere çekmeceleri vs. ışıl hatırlar mısın koyardım cem'in o hallerini bloga? o zamanlar defne bile doğmamıştı daha. bu sıralar kafayı zamanın ne kadar hızlı geçtiğine taktım ben galiba :p

    YanıtlaSil
  7. zeytinyagi mi? aman Tanrim!! evet hayal meyal hatirladim sen soyleyince simdi,dur bi gidip bakayim senin bloga.

    YanıtlaSil
  8. ışıl, o hallerini bulamayabilirsin ben epey bir temizlik yapmıştım bir zamanlar arşivde.

    YanıtlaSil