11 Ocak 2011 Salı

dogum

Dağların, ovaların, nehirlerin arasından gider gibi doğur. Ağrıları hiç düşünme. O ağrılar, en dayanılmaz olduğunu düşündüğün anda bitecek çünkü. Sakın korkma tamam mı kalbim? Deprem gibi, hep daha fazlasının geleceğini, ağrının giderek tırmanacağını düşünüyorsun ama öyle değil. Doğurduktan sonra bebeğini hemen kucağına al ve onu benim için öp.
Latife Tekin

Dun internette dolasirken denk geldim bu bloga. Defne Inci'nin annesi yazmis bu satirlari.Kendisine dair bilgi goremedim blogta ama sanirim gazteci,edebiyat dergilerinden birinde calisiyor.Yukaridaki sozleri Latife Tekin soylemis kendisine.Benim etrafimda normal dogum yapan biri olmadigi icin ( annem kardesimi de beni de normal dogumla dogurmus ama hic bir sey hatirlamiyor,onu saymiyorum o yuzden)Latife Tekin'in bir kitabinda dogumla ilgili soylediklerinden cok etkilenmistim. Defne'nin dogum hikayesinde de bahsetmistim bundan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder